4 dagar kvar.

nu ligger jag här i sängen har nästan precis vaknat.
ska nog ligga här ett tag till, är trött och har ingen ork till
något just nu. Men senre idag ska jag väl fixa naglarna
städa lite (igen) & packa för jag ska ju till pappa vid 5 idag.
det blir lite nice, vet iinte riktigt vad jag ska hitta på när
jag kommer dit,men då kan ni ju va berädda på dålig
uppdatering från mig 2 veckor frammåt, eftersom vi bara
har en vanlig dator där som både pappa&lisa herman&jag
ska använda, så det blir ju inte riktigt lika bra uppdatering, men
jag ska iallefall försöka blogga så mycket som möjligt.
men vi hörs lite senare Puss Andrine

~
bara fyra hela dagar kvar tills julafton yäyä ~


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0