Andrine goes Barnvakt.

hej nu ligger jag i soffan brevid min lillebror som sover
och vid lite neranför mig ligger min andra sjuka lillebror
så jag är barnvakt åt dom somsagt, så snart kommer min lossaspappa
hem och då ska jag bara prova lucia kläderna, sen ringa denise en
liten snabbis sen ska jag ta och sova, lite trött faktist
och måste upp tidigt imorgn ska va vid denise bästis hemma hos
bästis vid halv 7 lite läskigt att cykla till henne då, det kommer vara
sjukt mörkt, sen ska hennes underbara mamma skjussa oss
till kyrkan sen är det ju LUCIATÅG för rävåsen katrinedal.
men nu ska jag fortsätta smsa och kolla på oskyldigt dömd
på tven, förästen hämnta jag ut min telefon idag, den har varit
på lagning och det fick inte att laga, så jag fick en helt ny fast lika
dan, så nu har jag två stycken telefoner en tre mobil och en
telia, men nu ska jag ju kolla på tv, vi hörs innan jag ska
sova, eller imorgon  pussar från eran barnvakt andrine (K)







Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0