daaah i'm a brown blondyy

hej, nu sitter jag här ska nog snart göra mig iordning för sängen.
blir ju hämntad kvart över tolv imorogn för då ska vi till
fotografen, så det gäller ju att jag är vaken och fixad tillsdess.
eller det låter väl riktigt smart, haha för än gång  skull är jag lite smart.
haha, som imorse sa pappa attjag skulle lägga en nyckel till bjrön
på bänken brevid spisen, så jag gick in och la den på någonslags bänk sak
brevid kaminen, haha pappa bah men andrine vart la du nyckeln ?
jag bah men inne brevid kaminen, han bah hahahah äru blond eller.
haha så där har ni ju alla svaret, jag gör jämt verkligen jämt sånna där små
saker, som verkligen är helt dumma. men daaah i'm a brown blondyy ?
hihi, nej nu ska jag sitta här en liten stund till och lyssna på alla skön musik
jag har på min spotify lista, yäyä älskar't
pussar från eran egna blonda Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0