det är nice dä

hej bloggen har precis ätit klyftpotatis & oxfilé det är ju lite nice.
hihi min pappa är ju lite bra på att laga mat ibland.
ååh sitter här och tänker på mitt år, lixom 2009 är ju snart slut och då
börjar ett nytt år som ska bli riktigt underbart, men funderar kanske på
en bildbomb med massa bilder från året ? haha har faktist förändrats 
än del det här året, men det får vi ta sen kanske ? jaja vi får se.
nu sitter jag här och lyssnar på musik, och sjunger med lite ibland hihi
imorgon ska jag och min familj till saxin och fotta oss, yäyä lite nice det.
ah min familj på mammas sida ska jag fotas med, alltså peter (lossaspappa)
mamma, bror johan 23år ? bror fredrik 15 bror herman 10 bror jacob 2 !
och sen den bästa av dom alla JAG såklart, hihi. sen efter det
blir det väl träffa saknade elin som jag inte träffat på år känns det som
så det blir nog nice, nu ska jag fortstätta sitta här och hare gött
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0