*

hallojsan, nu ligger jag i min säng sjukt trött faktist.
men ska snart slå in paketet vi köpte idag, sen ska jag
nog äta lite, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på
det nya riverside avsnittet yäyä, längtar som fan
älskar den serien måste jag säga, jag och emma har
haft väldigt roligt idag, det kan man ju inte neka
men just nu så ser jag att jag verkligen behöver städa här
så måste nog göra det också, imorgon är det ju skolan
inte ett dugg taggad på det, det är ju så tråkigt
men men, blir ju roligt att träffa bästiiiis
sen imorgon ska jag plugga också
men vi hörs senare, oj är redan klockan 8 typ
haha, vi får väl se om jag hinner med så mycket idag
puss Andrine 


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0