fredags mys, om det så är det sista jag gör..

hej bloggen, idag är det ju fredag yäyä !
ååh, älskar den här dagen riktigt mycket.
för ikväll är det ju "lillajulafton" lite överaskingar
för denise, hoppas det blir riktigt bra,ska väl srax iväg
och handla mat & chips & dipp & masssa mys tills ikväll.
sen ska jag hämnta upp emmis så följer hon med hem
till mig, sen gör vi årdning lite, och vid 6 kommer
min älskade älsklings bästis hit. då blir det ju massa
ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga in här sen
men vi lär ju höras flera gånger under dagen/kvällen/natten
men ni får ha en sjukt underbar fredags kväll
och själv hoppas jag på att den blir lyckad puss Andrine




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0