Gott Nytt År Alla!♥

hejsan, vad gör alla?
kanske lite svårt att svara på? aja, har inte
haft någon blogg lust igår, riktigt sur va jag..
jag var ju på marieberg med bästa denise igår.
och då är jag ju smart och lägger min kamera för jag skulle pröva ett par skor,
sen går jag där ifrån utan min kamera? hmm.. sen kom jag på att jag
inte hade min kamera med mig.. men va lite sent jag kom på det för
våran buss skulle komma om fem minuter ungefär..
menmen, så vi ringde till affärerna och fråga om dom hade sett den, men nej
det hade dom inte. sen gick jag av bussen vid willys, mamma kom och hämtade mig
sen åkte vi till farmor och bytte bil. sen åkte vi och handlade sen åkte vi hem och åt.
sen kolla jag på "ice age 3" med linus, haha.
sen somnade vi kanske halv ett?
sen vaknade jag av att min mobil ringde halv elva då vare en som hade hittat min kamera.
så blev jag glad!
sen fixade jag mig och så åkte jag, mammis och linus till örebro.
jag hämtade min kamera och så köpte jag två linnen och ett par byxor.
men nu kan jag inte bloggA mer, hejdå!
hörs nog innan jag åker kram Emmis

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0