hela tre dagar kvar! ojojoj tiden går snabbt när man har roligt!

hejsan, nu har jag fixat färdigt mina naglar på ena handen.
målade ett par vita lösnaglar röda och satt fast en liten diamant
och limmade fast dom på handen!
lite juligt sådär.
nu ska jag borsta tänderna och läsa i min twillight bok.
hehe, imorn börjar vi klockan nio och slutar halv elva.
vi älskar't!
sen ska jag ju som sagt hem till andrine och bada badtunna!
och imorn är det ju jullov också! hur bra som helst!
vi ska ha julklapps byte i klassen och undra vem jag får present av?
och sen är det jullov!
och om tre dagar är det julafton! shit vad snabbt tiden går..
och idag i skolan hade vi bara en lektion som jag jobbade två tal matte och satt vid datorn och
gjorde ingenting, sen städade vi och fick julmat i skolan.
sen gick vi till nobel och åkte skridskor, haha jag och ebba var
dom ända som inte spelade hockey på isen..
och så buttade dom mig så jag ramlade pladask på isen.
hmm.. dom i min klass är inte så snälla?
aja, hejdå
kram Emma



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0