Hemma hos mamma !

hej, nu sitter jag nere i soffan hemma hos mamma !
ska nog snart gå upp och lägga mig i sängen.
sen ska jag packa upp lite, ska även tjata på mamma
att hon ska göram lussekatts deg till mig, sjukt sugen på att
göra lussekatter, det är ju gott också, ska kolla på
ett avsnitt på riverside snart också som jag inte har sätt.
sen vet jag faktist inte vad jag ska göra,
jag har faktist rusettfrisyren idag, har inte tagit någon bild
och jag orkar faktist inte göra det häller, imorgon är
det skolan, inte så pigg på att gå till skolan !
vi börjar ju dagen med gympa, något bland det värsta som finns
nej men nu ska jag bara mysa ner mig i sängen,
vi hörs senare puss från Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0