hmm.. vad ska jag ha på mig idag !?

Godmorgon, nu sitter jag här har precis satt upp
håret i en änkel med ful höstvans, ska snart börja sminka
mig lite, är rätt så trött och funderar på vad jag ska
ha på mig idag, tänkte ta min gråa mjukisdress
men jag vet inte riktigt, kanske blir ett par jeans ?
eller leggings/strumpbyxor ? ja vi får heltänkelt se.
senare när jag kommer till skolan kan ju min bästis
denise känna sig mosad, har inte träffat henne på hela helgen
så det blir en stor fet lång bamsekram så det så !!!
vid halv 6 är det avslutning med alla street grupper.
så om det är någon som går i street som ser det här så
vet ni det också, nej nu ska jag fortsätta fixa mig
så jag blir klar någon gång puss Andrine (K)



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0