hur ska jag hinna med allt !?

hej kom precis hem från dansavslutningen sjukt tråkigt
vi satt bara där, men träffa ju saknade felicia och lite folk så
det var ju ett stort plus, haha nej nu måste jag verkligen städa
ser förjävligt ut i mitt rum, sen ska jag fixa lite
sen ska jag kanske  bada, sen måste jag träna på min läxa som
vi har prov på nu på torsdag, sen ska vi ju kunna alla lucia sånger tills
på torsdag också, ååååh hatar't jag står vid alla killar och
deras fina röster när dom sjunger, haha men jag var ju snäll
och bytta med johlina så jag får väl stå ut, fårse om jag byter till min
vanliga plats igen, jaja men nu måste jag fixa allt det där så kommer
det kanske lite bilder sen från när jag var hemma hos bästis
och gjorde rischoklad, ni får ha det så bra så länge
puss Andrine (K)


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0