Julafton ♥

ÅÅÅÅÅÅÅH !
nu blir jag lite sur, för jag hade skrivit ett
långt inlägg, och blond som jag är kryssa jag ner sidan ?
hur smart får man va, jaja men farmor kommer hit vid
13.00 då ska vi gå upp till farfar, som ligger på lasarettet
det är ju lite synd att han har hamna där nu när det är jul och allt.
 men vi ska iallefall ge han lite lotter som han ÄLSKAR då blir han
nog lite glad, men vi får hoppas att han blir frisk snart, vet inte
riktigt vad det är för fel på han, men han hade nog lite svårt att
andas eller något, men vi får hoppas hoppas hoppas på att han blir
frisk, men nu ska jag skynda mig in på toaletten medans det är ledig
så ska jag ta en snabb dusch och sen fixa mig, sen får ni
nog en bild på min lilla jul outfit, vet inte riktigt än vad jag ska ha
på  mig, men det lär vi snart se, vi hörs om en liten stund
Jul pussar från Andrine



~
bilden tog jag förra veckan ~




Kommentarer
Postat av: Anonym typ^^

Asså, om du ska skriva faktiskt HELA tiden.

I varenda inlägg, så kan du stava det rätt iallafall.

Omagad.

2009-12-24 @ 12:28:24
Postat av: denise

jävla anynom fitta :( <33333333333

2009-12-24 @ 19:59:41
URL: http://justdeniselife.devote.se
Postat av: denise

godjul på er föresten (K)

2009-12-24 @ 20:01:09
URL: http://justdeniselife.devote.se
Postat av: alicejohannaa - life of me

sv: tack så jättemycket, eran va också fin :)

jovisst kan jag fixa eran blogg, fast jag har inte just tid nu eftersom imorgon åker jag till båstad och är borta tills måndag.. fast jag kan fixa nu, eller på måndag/tisdag.. kram<3

2009-12-24 @ 20:38:04
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0