Julen är här

hej bloggen !
nu har jag precis duschat och satt på mig lite
mysiga kläder, ska väl snart ner och hjälpa till och fixa
lite med julmaten & klä julgranen, kanske lite sent ?
men vi har ju hund och lixom han springer runt och ah
ni lär ju kanske fatta ? så vi tar in den idag.
men det får duga, kanske kommer lite bilder
senare om jag orkar ta kort & sen ladda in dom på datorn
hihi, är ju rätt så slö idag kan jag ju erkänna.
vet inte varför men har världens M*** V*** och det gör
ju inte direkt saken bättre, men nu ska jag faktist gå ner
+ att min farbror från stockholm kom nyss för hans ka fira jul
med oss som varje år, yäyä vi hörs senare
Puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0