Söndag, och bara 11 dagar kvar !

ååååååååååååååååååååååh
nu hade jag precis skrivit en lång text sen suddades allt
med godmorgon, ligger här i sängen har precis vaknat
klockan är ju redan 11 och jag är lite stressad om jag ska hinna
med något idag, jag funderar på att möta upp emmis på stan
men vi vet inte när den stänger runt 3 eller 5 tror vi med det
kanske är smart och kolla upp det eller vad säger ni ?
men nu måste jag snart börja fixa mig och äta lite frukost
om jag överhuvetaget ska hinna göra något idag.
så vi säger såhär att vi hörs när jag har ätit frukost & fixat mig
så kanske ni får en liten bild då också ?
men jaja då hörs vi sen, puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0