Titta det snöar !?

gud va mysigt, det snöar när jag kom ner i vardagsrummet
och kolla ut igenom det stora fönstret såg jag att det
låg massa vit snö på marken, och det snöade även lite smått
gud så mysigt, hoppas snön håller i sig ett tag nu,jag älskar
ljuder som blir när man går i snön, det låter så mysigt
ååh, jag saknar det verkligen, nästan så att jag vill gå ut
och ta en promendat i mörkret, och en possitiv sak med
snön är att den lyser upp väldigt mycket, det blir inte lika mörkt alltså.
men nu ska jag snart tvätta bort sminket och göra iårdning lite saker
och sen ska jag nog krya ner i sängen, funderar även på att
slå in pressenterna nu , eftersom jag inte hann det idag.
men gud va glad jag blev nu när jag såg snön och allt
jippi, och imorgon är det även pysseldag iskolan, ja det låter
ju kanske lite roligt, vet inte alls vad vi ska göra jag var
ju sjuk i fredags när dom berätta allt, men det blir
nog bra, sen ska jag nog va med denise efter skolan
mysigt, ska nog göra klart läxan imorgon, yäyä men nu ska jag
fortsätta vara glad, och hoppas ni också blev lite glada nu
eller att ni redan var glada, ååh fattar ni kanske hur glad jag
är nu eller ?? men vet ni vad, vi hörs imorgon ni får ha en
mysig måndagskväll pussar från en glad Andrine


~
titta va härligt..



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0