tjejerna mot planket killarna kastar ?? ;e

hej nu är jag hemma från skolan vi sluta 13;20 istl för
14;30 gud så skönt, mina händer är jätte kalla måste jag säga.
men vi hade ju pyssel iskolan idag, och jag hamna i samma grupp
som våran lilla emmis,fast vi inte går i samma klass yäy
det gillar vi, det snöar ju fortfarande ute, och förut i skolan
stog typ lite tjejer vid ett plank så kasta alla killar på oss
haha jag fick en i ansiktet så det börja rinna lite mascara haha
det va ju lite smått kul sådär faktist, men nu sitter jag här
väntar på att mamma ska ringa mig, ska be om ett par nya skor
denise kommer väl snart också tror jag, då får vi se vad vi
hittar på, lite mysigt saknar min bästis en massa kan jag säga !
men nu ska jag inte göra så mycket vänta på att denise kommer
men vi hörs senare idag, och här får ni en bild som jag tog
nyss från mitt fönster, ( dock mobilbild, men det får duga )
Puss Andrine




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0