yäy, gud jag bara älskar att ha gympa (K)

ååååååååååh
andra gången den här helgen jag raderar allt jag skrivit
men som sagt, har fixat och packat klart nu, har ju
gympa nu på morgonen som jag hatar så j*vla mycket
men klockan börjar bli mycket och jag måste snart
åka till skolan, innan det ska jag äta borsta tänderna och allt
sånt ni vet, men jag har även hunnit tagit lite roliga cambilder
nu på morgonen, dock är dom suddiga eftersom jag har rätt
så mörkt i mitt rum, men jag kan allt bjuda på 1 iafl
men nu ska jag äta frukost så hörs vi senare idag när jag har
kommit hem och lite sånt, puss Andrine


( har brottom och orkar inte leta efter bilden nu
för jag hitta den inte, ni får en bild sen istl )





Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0