Du ger mig bra vibrationer!

hejsan, nu ligger jag i min säng
och typ halvsover. ska snart
ner och ta lite glass! hehe, idag
har jag tillbringat min dag med denise.
vi va på stan och kolla, åt lite man på som hemma
jag åt bara en toast. sen prövade vi en massa skor
och sånt. sen stod vi typ och kolla på en massa bilar
som kom, haha. och jag bara; kolla denise, den där bilen
va cool! en sån vill jag ha!    denise; men det är ju min pappa.
hahahaha, vi skratta lite då. för hennes pappa har skir coola
bilar ska jag säga! ni måste se dom. men allafall, sen cyklade
vi runt lite och sen kom vi hem till henne.vi kolla på en massa gamla
saker hon hade. en massa låt texter som hon hade skrivvit typ 2006.
haha, sen typ vid sju cyklade jag hem. sen satt jag mig här och har
inte orkat röra mig. hehe, men nu ska jag ner och ta lite glass och
bilden på det jag fick lovar jag att ni får imorgon, för jag har tappat
bort sladden så jag kan inte ladda in just nu. men aja, jag säger
god natt nu för jag ska kolla lite film sen. vi hörs imorgon! / Emma




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0