haha pappa då !

haha,mamma kom nyss med en vitamin well
så gulligt av henne, haha kollar precis
i godis påsen pappa köpte igår, haha damn han
köpte inte det jag ville, så dum i huvet men jaja
skit samma, nu ska jag kolla på någon film för
jag har bara kollat på en i dag, dom andra skulle jag
kolla på, men jag gjorde det aldrig haha men
film vitamin well godis & piggelin blir ju kanon
så nu ska jag springa ner och hämta en piggelin
sen kolla på någon film, eller något annat som går
på tven, orkar inte gå till dansen, måste bli riktigt
frisk tills imorgon istället, ska be denise fråga vad låten
heter som vi dansar till så jag kan träna lite hemma
eller något sånt, men vi hörs lite senare



Kommentarer
Postat av: lovisa

Sv; haha ja. plattången är ens bästa vän typ ;o

fin blogg btw (:!

2010-04-20 @ 15:05:09
URL: http://lovisabosinakiss.blogg.se/
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

sv; tack så mycket :)

2010-04-20 @ 16:01:14
URL: http://wildeye.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0