haha, vafan..

hej, nu sitter jag i
mitt rum och håller på att städa
lite, ebba kommer snart också.
hon sover här inatt, mysigt =)
och imorgon ska jag mammi och
min faster sälja farfars frisör saker.
alltså, han är inte frisör. men han har
ett företag som säljer saker till frisörer.
och så, men nu kan han inte sälja mer för
en sak.. men aja, inget mer och det.
och guud vad tråkigt det är och blogga om
vardagen hela tiden. nu sa jag inte göra det så
mycket mer, kommer bli mer musik och mode och
sånt ni vet. för liksom hur många bryr sig om man
typ ska till stan? haha, inte många så nu slutar jag
med det. detta var ju också kul och veta ;)
men aja, hejdå / emmmA

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0