HOME SWEET HOME ?

HEJ BABES !
jag förstår att ni har saknat mig men igår vid
ungefär tolv var jag hemma.. alltså hemma i lilla
karlskoga, vi landa kanske vid halv 8 eller något
på flygplatsen i göteborg, sen stanna vi och åt på donken
också, hihi jag har haft en kanon vecka med vackert väder.
jag berättar mer lite senare, och sås ka ni självklart få
bilder, men johanna har bilder på sin kamera så ni kanske
inte får alla samtidigt men det ska nog bli bra ska ni se !
men nu ska jag faktist hoppa i duschen det behövs kan jag
lova er, sen ska jag nog till skolan när denise slutar och
så ska jag spändera min dag men min underbara bästis
gud vad jag har saknat den ungen, älskar henne massor.
men  nu blir det duschen så hörs vi lite senare,...


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0