Nu vet ni det

OM MIG

Namn: Andrine?
Smeknamn: hmm.. många
Födelsedag: 14 februari
Hemstad: KARLSKOGA
Ögonfärg: beror lite på faktist ;s
Hårfärg: mörk
Längd: 168 i don't know
Höger- eller vänsterhänt: höger
Civilstatus: singel
Stjärntecken: vattuman
Är dina föräldrar skilda: japp
Skor idag: har inte vart ute
Mål för året: Oj vill ni höra alla?
Det första när du vaknar: kollar på mobilen,antingen går jag upp eller somnar om

FRAMTIDEN
Namn på barn: haha jag vet väl inte ? barbie
Vill bli när du blir gammal: värdens ballaste mormor/farmor
Drömjobbet: modell, eller något

FAVORIT

Mat: det jag tycker är gott
Sport: ingen
Djur: KO
Glass: just nu piggelin
Låt: många
Nummer: 14,13 eller 6
Tuggummi: läkerol
Helgdag: Fredag&Lördag haha
Årstid: sommar
Tandkräms-smak: bra fråga
Radiostation: the voice & rxm

HAR DU
Någonsin varit kär: ja ?
Blivit dissad: hmm... jag tror det
Rymt hemifrån: försökte iallefall
Föreställt dig ditt ragg naken: ?
Sovit utomhus: ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: ja
Velat bli modell: tss, borde ni redan veta
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Nixx
Sett en död människa: ja
Använt droger: ja varje dag ? men NEEEEEEJ
Ätit sushi: nej...
Retats: hihi kan väl hända ;)

THIS OR THAT
Cider/Öl: cider
Pepsi/Cola: Pepsi
Donken/Burger King: Donken
Kärlek/sex: Kärlek
Choklad/Vanilj: Chocklad
Jordgubb/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/Trummor: gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: ching chong ofc
Kakor/paj: paj för du är en haj
Mtv/vh1: Mtv
Ztv/the voice: The voice
Blind/döv: döv,

KAN DU

Gå ner i splitt: nixx
Skriva med höger och vänster: om jag vill och orkar
Vissla: deklart
Blåsa en bubbla: finns det folk som inte kan ?
Ha dina ögon i kors: men ja
Nudda näsan med tungan: usch nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pratade med: pappa&lisa
Du kramade: Lisa
Du skällde på: Bror

SENAST DU
Skrattade: idag
Grät: oj det var ett tag sen
Såg en film: förut
Tugga tuggummi: idag
Drog ett skämt: i söndags kanske? 
Sjöng en sång: förut när jag gjorde mat

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: ett hus
Lyssnar på musik: what?
Du har på dig: vitt linne & rosa mjukisshorts
På din musmatta: ingeting, för jag har ingen
För smink du använder: mascara

Har du någonsin?
Blivit utskälld av en lärare: Hell yeah
Ljugit om din ålder: haha när vi drev men en ja ?
Bråkat utan anledning: vad tror du

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: nej
Rökt: nej
Hånglat: nej
Shoppat: KLART
Skejtat: nej
Bakat: nej
Solat: ah var ju i spanien typ.. nyss 

men det säger jag godnatt till alla bloggläsare !

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0