PÅSKLOV!

hejsan!
idag har jag inte orkat blogga
men skit samma. först gick jag upp vid sju idag
för jag va så jekla trött. sen åkte jag till skolan tre minuter i
åtta och jag cyklade! haha, men jag kom lite sent men våran
lärare är alltid sen så jag hann allafall. sen är det ju första april och
ebba (min bästa kompis) ringde till mig på morgonen och va jätte seriös och
sa att hon och hennes familj skulle flytta till karlstad! jag blev jätte ledsen och
sen när jag kom till skolan så ja.. APRIL APRIL men jag blev skit arg på henne
för jag trodde hon men allvar :( men tur att hon inte ska flytta! sen hade vi
NP i matte jag vart klar först för jag är bäst. hehe, sen så letade vi påskägg
sen efter skolan cyklade jag hem och gjorde inte ett enda skit.
kollade nyss på svenska hollywood fruar för jag missade det när de va på tv
. men nu ska jag kolla klart på the hottie and the nottie som
jag började kolla på i förrgår. sen ska jag kolla på brüno! haha.
verkar va en kul film. så vi får helt enkelt höras imorgon.
hihi, hejdå / emmma





Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0