sitter men färg i håret



japp precis sitter här med färg ihåret ska bli lite
ljusbrun nu lagomt till jag åker till spanien men tänk
om det blir råttfärgat.. :( gud va pinsamt men vi får
hoppas på det bästa, och att det blir riktigt bra ellerhur ?
sen i maj ska jag ju slinga också, hihi det blir säkert
kanon, blir nog ching chong mat idag älskar det något
enormt. var även nere hos pappa förut och lämna lite kläder
som ska tvättas innan jag åker.. hihi längtar bara 3
dagar kvar sen åker jag åååh va härligt, men nu
ska jag fortsätta kolla på filmen som går på tv sen ska jag
skölja ut färgen.. vi får se hur det blir exciting
men vi hörs väl lite senare puss Andrine




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0