SOV GOTT =)

hejsan!
nu sitter jag i min säng
och typ sover, haha. men idag
va jag i skolan som vanligt då.
sen efter skolan gick jag och alva
på stan och vi åt dom första riktiga
mjuk glassarna! för på torget i stan
finns en liten glass kiosk som har öppet
på sommaren typ! och så var den öppen
och vi var ju självklart tvungna att köpa
glassar där! godare mjuk glass får man leta
lääääääänge efter! sen kom ebba till stan
och vi gick och kollade i lite olika affärer.
sen typ vid halv sex tog jag en liten promenad
hem. sen åt vi mat och kollade på svenska hollywood
fruar! och nu sitter jag helt plötsligt här! heeelt otroligt!
haha, nejdå men nu ska jag kolla på desperet housewives.
jag kollar ganska mycket på det nu, och jag är bara
på första säsongen. haha, men aja, ni får ha en bra natt.
så hörs vi imorgon / emmmma
(mobil bild)
ett gulligt "E" jag och ebbis gjorde
på skolan, orkar inte rotera bilden nu
så ni för nöja er med den!

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0