tänk lite mer?

Nu jäklar måste alla börja
tänka mer på naturen! man ska
inte slänga saker på baken, leta reda
på en soptunna istället? börja gå, cykla åka buss
istället för att få skjuts överallt. hela världen måste
börja tänka lite mer! fler och fler djur blir ju utrotade
vad händer när det inte finns ett enda djur kvar? jadu,
isen smälter och om ungefär 60 år finns inte en jävla isbjörn
kvar! det är mest pga oss! och isbjörn har varit mitt favorit
djur i hela mitt liv och jag ska banne mig ta hit alla isbjörnar och
bygga en isbjörns park till dom! ett djur är ju lika mycket värt som
en människa. är det bara jag som känner för att börja tänka mer på
naturen? kan inte alla va snälla och bara tänka lite mer på vad man
gör. jag blir så sur, tillexempel och man har spottat ut ett tuggummi på
baken och så kommer något stackars djur och äter upp det och får
tuggummit i halsen och kvävs. ååååååååhhh, tänk med hjärnan.
det är det jag ville säga till er! så hoppas att ni börjar tänka lite mer nu.
/ EMmA

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0