VI SES GOTT FOLK

hej på er där ute !
nu ligger jag i sängen hade tänkt att försöka
få mig lite sömn innan jag ska upp igen vid
halv ett, hmm vi får se om jag klarar det..
ja som jag redan har sagt ett antal gånger lyfter
planet vid kvart i åtta, sen är jag i spanien efter några
timmar tycker att ni kan tänka på mig då, hihi !
jag kommer ha det så gött, hoppas jag väl..
men jaja det kommer bli hur skönt som helst och
jag längtar, kommer hem efter en vecka alltså natten
mellan måndag och tisdag eller vad man ska säga ?
sen ska jag till skolan på onsdag så alla vet det
men jag kanske får tag på en dator där nere så jag kan
blogga annars hör vi när jag är hemma
ni får ha de så jätte bra här i sverige och sakna
mig inte för mycket, bilder kommer självklart när jag
kommer hem puss ANDRINE






Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0