2 Februari bara 13 dagar kvar

godmorgon, har precis blivit klar ska bara
ta på lite mer mascara sen är jag klar, sitter här
och dricker någon slags drick yoghurt men en söt apa på..
sen blir det att åka til skolan, är lite smått glad idag faktist
för det snöar inte, men det ligger ju stora snö högar överallt !
det är så himmlans jobbigt men all snö, ni vet när man går ?
då halkar man typ hela tiden, och det är snöns fel buuh.
efter skolan tror jag anna kommer till min skola, sen kollar vi lite
och kanske går till nöjes och köper något att äta, sen blir det
dansen men jag vet inte riktigt, för jag har inte pratat med henne..
men det blir nog kanoner i alle fall.. men nu ska jag dricka upp och ta
på mig lite mer mascara och sen leta efter en tjock tröja.
blir mjukiskläder idag, alltså svara mjukisbyxer svart linne och sen
vet jag inte vad jag ska ha för tröja, för jag ska ju iväg på dansen direkt
sen efter skolan, men vi hörs senare puss Andrine

gick tydligen inte att ladda upp bilder annars skulle ni
få en bild på mig och min söta drick yoghurt !




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0