4 Februari 2010


nu har jag precis fixat mig ska ner och äta lite snabbt.
sen bär det av mot skolan, riktigt segt men jag är ändå rätt så pigg idag.
och det var ju faktist bra jag trodde jag inte skulle orka upp i förut när
klockan ringde men det gjorde jag faktist så det var ju nice.
men dagens outfit har jag ingen bild på just nu men den består i alle fall
av svarta thights ett vitt linne och den svarta tröjan jag köpte igår.
lite mysigt sådär, eftersom vi ska åka skridskor idag, jag tycker verkligen inte
om det, och speciellt inte gå bort till nobell när det är så mycket snö !
men ett stort plus är att det inte snöar idag.. för då skulle det varit jäkla
jobbigt att gå bort dit, men skit samma nu ska jag ner och äta sen
blir det skolan, vi hörs senare idag när jag får tag på en dator.
Puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0