ANDRINE HAR


yes, vi vet att jag skulle plugga, ah det går inte så bra kan
man ju säga, för det första, matten ?jag fattar nästan ingenting
jag suger på matte kan jag faktist berätta, eller ah !
sen engelska glosorna går väl sis sådär, skulle börjat träna på dom
tidigare eftersom vi har förhör på dom imorgon ? och jag börja träna
på dom förut, eller rättare sagt har jag skrivit av dom en gång än sålänge.
men får väl plugga lite mer, ska äta snart också..
sen ska jag duscha och sen ska jag väl göra klart läxorna !
men det får inte ta hela kvällen, för det är en film jag ska kolla på som vi
hade lånat av min "lossas farmor" så ska nog ta och kola på den
men vi får helt enklt se sen vad jag hinner men. men ska skriv glosorna
en gång till nu sen blir det mat, men jaja hörs sen
Puss Andrine


Kommentarer
Postat av: agnes

fin blogg!:)

2010-02-03 @ 20:25:52
URL: http://agnesjonsoon.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0