ÄNTLIGEN ÄR DET LOV !

hallå där, förlåt för jag inte blogga när jag kom hem förut 
men jag hade ju lite annat för mig som ni kanske kan förstå ?
men nu sitter jag ju här och bara har det gött, blir bara att
vara hemma idag, måste ju packa för imorgon åker jag till sälen
gud så gött det ska bli att komma ifrån den hör lilla hålan ett tag 
men självklart kommer jag sakna alla, och ni kommer sakan mig
också förstår jag nog ;) men nu ska jag väl inte göra så mycket
kanske bjuder på en liten videoblogg sen om jag orkar !
och idag körde jag osminkad i skolan, riktigt skönt är det måste jag
säga :cool: haha jag älskar alla dom här små smilisarna, så sööta är dom !
men vi hörs lite senare gott folk puss
Andrine :love:

och juste, idag är det ju fredag riktigt gött.
och idag börjar ett härligt sportlov ? eller vad säger
ni ? hur skönt som helst :D i like it


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0