borta bra men HEMMA bäst!

ja,  nu är jag hemma och jag lever!
hihi, jag tycker inte om att åka tåg men..
aja, det gick iallafall. vi kom hem vid typ sju tror jag.
i göteborg innan vi kom hem så var vi först på någon grej?
sen åkte jag och mamma och shoppade! bilderna kommer imorgon
eller till veckan. och jag har inte slösat ett enda öre den här helgen.
för min underbara mamma betalade allt! tack mammis jag älskar dig!
sen gick tåget vid 16;00 då satt vi där i typ tre och en halv timme, sen
bytte vi tåg och åkte till degerfors. sen hem! gud vad skönt det är och vara hemma!
puuhh.. i storstäder är det ju bussar och bilar precis överallt!
så ja, det känns skönt att vara hemma igen. nu ska jag nog snart sova
eftersom att det är skola imorgon.. FUCK. så vi hörs imorgon.
hejdå / Emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0