buhuhu, jag är sjuk


ååh, nu har jag tydligen blivit sjuk också riktigt lyckat.
igår kväll låg jag och prata i någon timme med en kompis
huhu, vem kan det va ? det skulle ni allt villja veta.
men imorse fixade jag mig och drog mig mot skolan, mådde inte
bra imorse men kände att jag ändå skulle försöka komma iväg och yes
jag klara det, men vid 12 åkte jag faktist hem hade ingen ork till något.
väldigt tråkigt, eftersom jag skulle träffa emma och vi skulle fixa lite saker
men det får väl bli någon annan dag istl, jaja så kan det gå !
men nu ska jag kolla lite grejer sen ska jag gå ner och lägga mig i soffan
och glo på tven och typ kanske sova lite, så ska jag knarka halstabletter
så får vi se om jag mår bättre, men vet ni vad ? vi hörs lite senare
kanske med en liten videoblogg eller något annat roligt,
puss Andrine


krya på mig


Kommentarer
Postat av: fije

Krya på dejj! :) Puss <3<3



Frågestund i bloggen! Svarar på frågorna imr!

2010-02-15 @ 15:07:13
URL: http://fijesphoto.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0