fortfarande sjuk !

hej på er, förlåt så jätte mycket för jag inte blogga
något mer igår, men jag är ju sjuk som ni redan vet.
och igår låg jag framför tven och sov nästan hela tiden, hade
varken ork eller lust att sätta mig vid datorn, fortfarande sjuk med
på lite bättringsväg, min lärare ringde förut och fråga om jag kommer
imorgon eftersom vi har fotbollstunerin (?) vet inte riktigt hur det stavas
med självklart kommer jag imorgon, hihi. men nu ska jag nog gå
ner och försöka få i något i min lilla mage, men vi hörs faktist sen har lite
saker jag ska berätta förstår ni, puss Andrine


hihi, gud den här bjuder jag allt på typ 3 års gammal bild på mig och
bästis, såååå cute här hon


Kommentarer
Postat av: denise

men gud så fint år inte

2010-02-17 @ 22:18:31
URL: http://brunettbarnen.devote.se
Postat av: denise

hår*

2010-02-17 @ 22:19:17
URL: http://brunettbarnen.devote.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0