har precis badat

hej, har badat och lite sånt nu riktigt skönt var det !
hade tända ljus & drack min underbara dricka alltså sprite med hallon
åååh i love it, prova det ni kommer inte ångra er, andrines älskade dryck alltså !
men nu ska jag nog träna lite på glosorna, och sen vet jag inte riktigt vad jag hittar
på kanske sätter på en film och sen sova, klockan är ju lixom redan halv 10.
klockan går fort den, men nyss måla jag även naglarna mörk röda typ riktigt läckert.
men vet ni vad, vi hörs nog senare och jag lovar att lägga in en dagens
låt också, gud va snäll jag är  ! ( som jag är varje dag ) *host*
men här får ni två små bilder, puss Andrine


och ja ? det är klart jag älskar nicke nyfiken glasen från max, dah !?


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0