hheeemmmaa !


kom hem för en liten stund sen, jag var ju iväg och handla med
min lossas pappa, vi köpte frukt och så köpte vi lite saker jag tänkte mumsa på
ikväll typ kakor och choklad, hihi tjoooockis får man ju vara ibland.
men nu ska jag gå ner och kolla efter någon film sen ska jag lägga mig i
sängen och kolla på den hade jag tänkt, men vi får se om jag hittar någon.
måste komma isäng rätt tidigt idag också, skolan börjar ju imorgon.
tråkigt som F*N kan man ju säga.. jaja så kan det vara ibland
men nu ska jag kila ner och kolla efter någon film så vi hörs lite senare
puss Andrine :love:





Kommentarer
Postat av: kristin

huhu gott med kakor (a)

saknar dig

2010-02-28 @ 21:31:54
URL: http://babykirre.devote.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0