home sweet home !

Hej alla underbara bloggläsare !
har ju inte bloggat så mycket idag&igår förlåt förlåt.
men nu är jag faktist hemma tog bussen hem vid kvart i 3.
hihi vill ni veta en busig sak ? jag somna faktist på bussen hihi pinsamt.
men som tur va så vakna jag ju innan jag skulle gå av det va ju bra.
men ska snart ta mig orken att ta kort på det jag har köpt.
och förästen fryser jag sjukt mycket om mina fötter, så ska nog ta
och göra en latte och lägga mig framför tven under en filt gud så mysigt.
ikvl blir det att vara hemma ska kanske hyra film och köpa lite gotttit !
men vet ni vad, nu kom nog mamma hem så jag ska prata lite med henne.
men jag uppdaterar senare ni får ha det så bra !
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0