ikväll blir det film

hejsan kom precis hem har varit iväg och handlat lite
med min mamma, jag köpte lite mys tills ikväll.
chips,dipp & vitamin well, och apelsin jucie, bara för jag älskar det.
sen åkte vi ner till mammas jobb och hyrde filmer. och ah nu
gör jag inte så jätte mycket sitter och lyssnar på musik. är lite hungrig
så ska se till så mamma börjar med maten snart, för jag har ju typ bara ätit
frukost idag, japp såg nyss att emma hade fixat något så man kan ändra
språk riktigt coolt faktist. men nu har jag inte så jätte
mycket mer att säga förutom att jag är helt ofixad, orka inte fixa håret förut
så jag drog bara en mösse över huvet, busigt va ?
men nu ska jag fixa lite saker men jag bloggar senare !
puss Andrine


köpte det här förut, dock ser man bara en av filmerna
i hate valentine's dag ? (stavning)
fast hyrde även the ugly truth eller något liknande


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0