kom nyss hem!

hello bloggen, gud vad dåligt jag
har uppdaterat den här veckan?
men jag har haft så mycket att göra och
att tänka på! igår hade vi nationella provet
i svenska, imorgon har vi i matte och ah..
idag har jag varit i skolan och vi har inte gjort
så mycket, sen gick jag till alva en stund sen
gick jag och mötte upp min faster och vi gick
till willys och hon skulle hämta ut ett paket där typ?
sen gick vi till bokia för hennes kille jobbar
där, sen gick vi till min farmors affär
och sen gick vi hem till farfar, sen gick vi och
handlade på kronhalle och sen gick vi hem!
och jag kom ganska nyss hem därifrån och
jag har tagit hand om min  lilla kusin som
är fyra månader! så himla söt ät hon och
hon har ett ganska coolt namn "Sally"
hihi, nu ska jag kolla på andra avenyn och sen sova!
godnatt! / emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0