missbildade men söta cupcakes !

Hejsan, nu har jag och denise precis blivit klara med våra
cupcakes, haha första gången vi gjorde, eller ah jag har
gjort det för typ 1 år sen också, men aja resultatet blev
mörkrosa & ljusrosa små muffins och dom blev riktigt söta..
dock har ingen kamera just nu så det fick bli mobil bilder bara för
eran skull ? shiet va snälla vi är egentligen.. men nu vet jag inte
vad vi ska göra.. men sen när denise åker hem ska jag göra
matte läxan och lite mer ni får veta det senare !
men här kommer suddiga bilder !



dom bilderna fick det bli, fast vi gjorde babyrosa också
men bogg.se strular för mig och det funkar inte att ladda upp biler.
lite tråkigt men så kan det va vi hörs senare




Kommentarer
Postat av: eliiinh !

men gud va söta muffins :D!

2010-02-01 @ 19:07:44
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevlig blogg ^^

2010-02-03 @ 17:24:20
URL: http://reblah.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0