Ny duschad


 har precis duschat och känner mig som en männsika igen !
sitter och kollar på någon film som går på tven men min
mamma & lillebror, vet inte riktigt vad den heter men typ pistvakter ?
eller något i den stilen, har sätt den för typ 100 år sen,´men min lossas pappa
kommer nog hem snart med lite saker så ska jag göra en fetaost sallad.
är riktigt sugen på det, ska även ringa nu och be han köpa med något gott att dircka.
idag skulle jag egentligen träffat Felicia men det blir ju nog inget med det
eftersom jag var hemma från skolan idag, ja ni vet nog hur det är.
men nu ska jag fortsätta och kolla på filmen sen får ni nog kanske en bild på dagens
sjuk-mys-outfit, men nu ska jag fortsätta kolla på filmen om jag orkar ?
annars går jag upp och fixar mig lite, men vi hörs i alle fall sen
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0