sjuk ?

godmorgon, ni kanske undrar varför jag bloggar så tidigt ?
men det är för jag är hemma från skolan idag, hade ju jäkla ont i magen
& i ryggen igår. Och när jag vakna i morse hade jag fortfarande ont i magen.
så mamma sa att jag skulle stanna hemma idag lite trist tycker jag faktist
inte alls roligt att vara sjuk på en fredag, så jag får väl bara vara hemma idag.
ska nog hyrafilm & köpa godise sen, så jag får ha lite mys här hemma.
och nu när jag ändå är hemma kan jag ju passa på att plocka iordning lite i mitt rum.
tror jag tar och städar hela mitt rum idag om jag har orken vill säga.
och då ska jag nog tvätta speglarna & lite sånt ni vet.
jaja vi får se hur det blir men den saken, just nu är jag rätt så trött
så ska nog ligga här i sängen med datorn en stund, men vi hörs nog lite mer
senare, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0