skidor hela tiden, kan inte bli för mycket! =D

förlåt för dålig upptadering men har
inte mått så bra för en sak.. :(
men idag åkte jag skidor med alva i
storstenshöjden, rätt ok! och jag provade
också på att åka bräda. haha, förförsta gången också.
men det gick ganska bra. och det va ju strömavbrott i en
timme också.. men sen gick det igen! men att åka bräda var
sjukt kul! men man fick lite ont.. haha. och sen igår var jag i
säfsen också! det började med att jag och denise vaknade
klockan sex och gick upp och blablabla. sen gick vi till bussstation
och hoppade in i bussen och bruuuuummmm så åkte vi iväg till
säfsen. jag satt bredvid min lilla ebbis. vi hade lite kul! haha.
sen när vi kom fram så satt vi på oss skidorna och körde iväg.
det var jag och ebba som körde typ hela tiden efter som att alva
och denise inte väntade på oss.. men aja, jag och ebba hade kul!
sen när vi kom hem så duschade jag och sen åkte jag till ebba och sov där.
nu är jag trött och somnar snart så vi hörs imorgon! / emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0