tar en snabb dusch !

hejsan, nu sitter jag i min säng och har väldigt ont i ryggen.
ska nog ta en snabb dusch nu och sen ska jag väl gå och
leta på den där filmen jag skulle kolla på..
måste även hinna klart med läxan som jag har sagt säkert 300 gånger nu.
men imorgon blir det ju prata med en viss liten unge som tror
hon kan säga precis vad hon vill men nej nej hon har så fel.
inte den här gången i alle fall, så får ta och prata lite med henne imorgon.
men det blir nog bra det också ska ni se.
ni vet att jag är super bra på att åka skridskor ? fast jag hatar det.
men imorgon ska vi åka igen som vi gjorde förra torsdagen  tråkigt
hoppas det inte snöar så mycket när vi ska gå dit, och hoppas vi får åka
innom hus hela tiden imrogon,blää för skridskor & all snö.
sen ska jag väl va med bästis efter skolan i think ?
nej men nu ska jag duscha sen blir det film & kanske äta lite choklad ?
jag är sjukt sugen på det kom jag på nu.. hmmm vilken tur att
mamma köpte med choklad från norge,det är såå god där.
speciellt mjölkchokladen jag tkr inte den smakar som den i sverige ?
men det är säkert bara någon jag inbildar mig eller...
nej men vi hörs sen puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0