Shoppping

hej alla underbara bloggläsare !
förlåt för jag inte har uppdaterat på hela dagen.
men vid halv tio i morse åkte jag faktist in till örebro min mamma
skulle klippa & färga håret, sen kolla vi lite i affärer och åt på
mace donkan, sen drog vi hem och nu är jag hemma !
så jag har varit där inne hela dagen, och måste bara säga en sak
att nu är det ju helt kaos, det snöar & blåser hela tiden och det
är sjuk kallt ute, ååååh nu vill jag bara ha sommar.
men fick i alle fall med mig lite saker från örebro...
ett par vila jeans thights med dragkedja och så ni vet ?
 ah så det serut som det är vanliga byxer ? men skit samma, sen en sjal med
leopard mönster, sen ett natt linne som är rosa men svarta prickar och
uppe vid banden är det som små rosetter riktigt gullig är den måste jag säga.
sen en lång tröja & ett silvrigt halsband med en liten rosett på,
 riktigt gulliga saker hitta jag och juste jag köpte en mascara också kom jag på
men jag  tog nyss bilder så ni skulle vi se mina fynd, visst är jag snäll ?
dock är det ju mobil bilder, eftersom jag har bara kamera hos pappa ?
men har en här med, men har tappat bort USB sladden till den
så känns bara onödigt att ta bilder med den.
men här får ni bilder, men nu måste jag verkligen plugga.
har glosar & två matte läxor tills imorgon och jag har inte ens tränat på
glosorna en ända gång men här får ni bilder på det jag köpte :



svarta tröjan !


jeansen, dock patetisk bild, men då ser ni vilken färg det är iafl


sjalen !

sen har jag ingen bra bild på det andra och orkar inte ta bild
på det nu. för jag måste verkligen plugga nu





Kommentarer
Postat av: Lina

söt blogg (:

2010-02-03 @ 17:10:26
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0