Andrine hissar & dissar !


* Nyårsafton, alltså gårdagen blev riktigt lyckad kan jag ju säga.
ah vissa av mina kompisar fick ju inte direkt så lyckad nyår
alkohol *host* alkohol men alltså, nej det är ju inte direkt så bra
att dricka, jag och denise drack faktsit inte bara champang på
tolv slaget & lite så, skit samma min nyårsafton blev iallefall
sjukt lyckad, och jag är så glad, åååååh stor fet tumme upp på  det !

* Uggs, det är ju hur skönt som helst när det är kallt ute
för småtossingar, hihi fast det är ju fult med uggs.
men skönt är det ju ändå ? så det hissar jag faktist idag .

* SOCKOR, älskar söta & varma sockor, det kan göra outfiten
snyggare och mer ja, vet inte riktigt men jag hissar det verkligen
för det är ju hur skönt som helst, och jag tycker iafl det är snyggt
så det är ju bra ellerhur ?


* När batteriet i mobilen tar slut, dock händer det nästan
aldrig mig, för jag laddar den mendans jag sover men ändå
om man kanske inte har gjort det och så är man någon stans
så tar batteriet slut på mobilen helt plötsligt, det gör mig sjukt
arg & irriterad, så jag tkr man ska kunna skicka batteri till varandra.
tillexempel om jag nästan har slut & min kompis har fullt med batteri
så skickar hon lite till mig och det är helt gratis ! smart va !?

* När loven närmar sig sitt slut, ja snart börjar ju vi skolan igen ..
okeeej om ungefär 1 vecka kanske.. men det är ju så tråkigt.
man är ju glad när man får lov & sen när man börjar skolan så börjar
det tråkiga igen läxor & man måste passa tider, nej tycker vi ska ha lov
hur länge vi vill ? eller ah att man födds med alla kunskaper så man
slipper gå i skolan överhuve taget.. okej  nu börjar jag bli helt orseriös här..

* JAG DISSAR ALLA WANNABES JAG HATAR DOM ÅÅÅÅH MÅSTE JAG SÄGA MER !?




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0