bilder från säfsen! (mobilbilder)





(älgen som skrämde livet ur mig och andrine)



de va alla bra bilder! haha, sjukt kul hade vi.
ja,vi som är bäst så började vi ju med esart backe!
hihi, lite isigt och andrines skida dampa
så va det okej. sen hände det en massa saker.
som när vi åkte en backe så kollade jag in i skogen så stod en
stor jekla älg där, och jag trode den va riktig
så jag skrek till andrine "Det är en älg som står
och glor på mig" och andrie bara skrek och körde det
snabbaste hon kunde, haha, Brunablondiner...
tss.. typiskt oss. sen hade vi mer kul och ännu mer kul
och sen super kul! hihi, nu ska jag kolla på
blåsningen på datorn.
seee ya! kram Emma


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0