dålig uppdatering

hej, förlåt för jag inte har bloggat på hela dagen osv.
men det känns lite pissigt att det typ bara är jag som
bloggar hela tiden ? det känns inte riktigt så roligt längre
som det känndes ibörjan så jag vet inte riktigt...
emma säger ju att hon ha virus och massa på sin dator ?
men hon kan ju göra annat då kan hon ju lika gärna blogga eller ?
nej d thär är ingen klag mot/till henne..
men det är bara va jag tycker,känns ju tråkigt att om man har en
blogg tsm sen så är det bara ( en själv ) som gör inlägg men jaja


men idag har jag inte gjort så mycket, börja med att jag vakna
vid kanske nio halv tio gick upp tog en dusch åt frukost
ja ni vet det vanliga. sen börja jag städa mitt rum för det
låg kläder verkligen överallt.. sen hände det massa som
jag inte tar upp här i bloggen men sen städa jag i alle fall klart
sen fixa mig och drog och mötte denise, vi mötte upp en kompis
sen boda borg och var där i två timmar. hihi vi fick
typ bara 1 stämpel men vi skulle fått fler om inte alla banor krångla
för oss ? sen massa killar som stanna kvar i banan och öppna dörrar
och massa så vi fick rött ? ritkigt irriterande men jaja
nu är jag hemma gör inte så mycket har inga bilder eller något roligt att
skriva men det får ni leva med men nu funderar jag på att lägga
upp en dagens låt eller något liknande..
vi får se ni får ha det så bra så hörs vi sen puss andrine





Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0