det här är en rubrik förstår ni


ja så här var det först vakna jag kvart över åtta, du somna jag om
för det var så kallt, sen vid nio men då somna jag om på direkten
sen vet jag inte vakna lite från och till sen gick jag tillslut upp vid typ
elva eller något, ååh lycket säger som emma skola om två dagar
hur ska det gå, men ska försöka komma upp tidigt imorgon eller jag
måste ju upp vid kanske halv 9 eller 9 ska ju vara hos frisören i örebro
vid 11, yeah idag vet jag inte vad jag ska hitta på är lite sugen på att
dra till solariumet men vi får se hur det blir med det, orkar nog
inte träffa någon idag är för trött & sleeten men vi får allt se vad lilla
jag hittar på för något, men nu ska jag fortsätta ligga med datorn i sängen
en stund, men vi lär ju höras, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0