karlstad

hellu bloggen, förlåt för att jag inte har uppdaterat något på bloggen
idag... idag vaknade jag av att min lillebror
satt och blåste på mig? hmm.. konstigt.!
sen gick jag upp och fixade mig sen ät jag lite, sen
kom andrine och peter och hämtade mig, sen åkte vi hem
till andrine och hämtade hennes lillbror. sen åkte vi
till Karlstad med lite sång dans och en massa skratt i bilen, haha.
när vi kom dit gick vi till "mitt city" tror jag det hette och kolla.
sen gick vi till en massa andra affärer och sen åt vi.
sen stängde stan i karlstad kl fyra, men då åkte vi till bergviq eller hur det stavas?
sen åkte vi hem, jag köpte en tröja på gina, en bild kommer.
men nu ska jag kolla film och sen sova!
puss Emma



(dålig bild!)

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0